Algemeen
In welke regio's werken jullie?
Wij werken in de regio Zeeuws-Vlaanderen, echter hebben wij ook klanten in België, Friesland, midden Nederland & Duitsland.
Doen jullie ook iets met film?
Op dit moment doen wij dit op uitbesteding, echter zijn wij wel van plan om dit in de toekomst ook zelf te gaan doen.
Ik ben een student, maar ik doe geen mediavormgeving of software development. Kan ik hier stage lopen?
Het komt wel eens voor dat studenten geen stageplek kunnen vinden voor een opleiding die wij niet ondersteunen. In dat geval hebben wij altijd wel dergelijk werk wat aansluit bij een opleiding als: Marketing & communicatie, ICT beheer & Accountmanager.
Mocht dit bij jou het geval zijn, stuur dan een mailtje naar info@digital-sense.nl en een van onze medewerkers zal dan contact met jou opnemen.
Ik heb technische hulp nodig
Het kan voorkomen dat een systeem soms niet doet wat het hoort te doen, mocht dit het geval zijn dan heeft elk van onze systemen een handleiding. Mocht het voorkomen dat de handleiding uw probleem ook niet op kan lossen, dan kunt u een ticket bij ons inschieten via de ticket knop onder deze sectie.
Ik heb een site nodig, maar ik weet eigenlijk niet wat ik het beste kan doen.
Het kan voorkomen dat u op het punt staat om een website te nemen, maar niet precies weet welk pakket het beste bij u past.
Voor iemand die een autobedrijf of een winkel heeft en online uit wil breiden is het ook een stuk eenvoudiger, echter wanneer wij kijken naar het statische en dynamische deel dan kan er soms verwarring ontstaan. Gelukkig zijn wij er ook om hiermee te helpen.
Als u iemand bent die niet snel grote updates of regelmatig de website bij werkt, dan is een statische website precies iets voor u.
Als u iemand bent die wekelijks de site bijwerkt, i.v.m. een blog of wekelijkse updates voor pagina’s, dan raden wij aan om een dynamische site te nemen.
Statische websites zijn eigenlijk voor one-time-users, waarin u dan een persoon bent die één keer een site maakt en die dan een jaar niet meer bij werkt. Waarbij de dynamische site voor iemand is die hier dagelijks of wekelijks gebruik van maakt.
Als ik nu een site aanvraag, wanneer is deze dan klaar?
Het hangt af van welk type site u besteld. Het hangt er ook van af hoe snel u de content aanlevert dat u op de site wil.
Als voorbeeld pak ik even een statische site. Deze heeft 5 pagina’s en een door u vooraf gekozen thema, verder zal er qua stijl niet veel vanaf geweken worden. Als u akkoord bent gegaan na het initiatie gesprek en de offerte getekend heeft en diezelfde dag al uw content aan levert. Dan is het realistisch om te zeggen dat uw site na 2 dagen af is, waarna wij u om feedback vragen. Mocht u dan nog wijzigingen willen in de content, dan zal dit diezelfde dag nog verwerkt worden.
Wij streven er naar om uw product zo snel en zorgvuldig mogelijk bij u aan te leveren.
Gemiddeld zijn de tijden per site als volgt:
Statische site: 2 tot 3 dagen
Dynamische site: 4 – 5 dagen
Webshop: 5 – 7 dagen
Autobranche website: 7 – 10 dagen
Het is altijd mogelijk dat een site iets sneller of iets later af is dan hierboven is aangegeven, echter heeft dit vaak te maken met content die laat aangeleverd word of door veel aanpassingen of specifieke aanvragen waarin meer tijd zit.
Onze ontwikkelaar zal altijd op basis van de gevraagde elementen een indicatie maken, welk u terug vind in uw offerte.
Bij de statische templates zie ik een google map staan, maar in het standaard pakket zit deze er niet in
Dat klopt, wij hebben deze functie erin gezet, zodat u als klant het totaal plaatje kunt zien. Vaak is het eenvoudiger om iets weg te denken dan het erin te denken.
Op dit moment zie ik geen interessant thema bij de statische sites, verandert dit nog?
Wij zijn altijd bezig om onze pakketten uit te breiden. Wij zullen ook altijd nieuwe thema’s maken en deze toevoegen. Mocht u een statische site willen en geen van onze thema’s bij u vind passen, dan kunt u dit altijd aangeven. Wij zullen dan samen met u kijken wat wel bij u past en dit thema voor u aanschaffen.
Houd wel in gedachte dat dit extra kosten met zich mee brengt.
Wat zit er standaard in het contactformulier?
Als standaard beschouwen wij de volgende items:
- Voornaam
- Achternaam
- Telefoonnummer
- Bericht
Wat zit er standaard in een offerteformulier?
Als standaard beschouwen wij het volgende:
- Voornaam
- Achternaam
- Telefoonnummer
- Dienst (max 5)
- Opmerking
Ik wil graag een systeem voor mijn site laten ontwikkelen, kan dat bij jullie?
Dit is zeker mogelijk. Wij werken met een klein team van ontwikkelaars dat dagelijks bezig is om alle systemen en processen voor u te ontwikkelen. Aan de hand van uw aanvraag zal onze ontwikkelaar een indicatie maken en indien nodig de aanvraag met u doornemen. Hierna zult u een offerte krijgen waarin ook vermeld staat hoe lang het proces duurt en wat dit voor u kost.
Kan ik tijdens de ontwikkeling de site zien?
Nee, tijdens de ontwikkeling bieden wij niet de mogelijkheid om de site te zien. Dit doen wij om voor u en ons tijd te besparen. Wij zijn vroeger vaak tegen gekomen dat vaak feedback gegeven word tijdens het proces, hierdoor word er vaak meer tijd geïnvesteerd dan de bedoeling is. Hierdoor zullen de kosten ook snel omhoog lopen.
Wat wij daarin tegen wel doen is u 2 feeback rondes aanbieden. Deze zullen aan het einde plaats vinden. Daarnaast zullen wij bij statische sites (mits u zelf een template gekozen heeft), dit template met u doornemen aan de hand van uw content. Hierin zullen wij aangeven wat eventueel gewijzigd of toegevoegd word, zodat u een duidelijk beeld heeft bij het eind product.
Kan ik de applicatie zien tijdens het ontwikkelproces?
Nee, tijdens de ontwikkeling bieden wij niet de mogelijkheid om de applicatie te zien. Dit doen wij om voor u en ons tijd te besparen. Wij zijn vroeger vaak tegen gekomen dat vaak feedback gegeven word tijdens het proces, hierdoor word er vaak meer tijd geïnvesteerd dan de bedoeling is. Hierdoor zullen de kosten ook snel omhoog lopen.
Wat wij daarin tegen wel doen is u 2 feeback rondes aanbieden. Deze zullen aan het einde plaats vinden. Overigens zal ons ontwikkel team aan het begin een technischs ontwerp voor u samen stellen met daarin alle functionaliteiten en begrippen. Deze zal tot in detail uitgewerkt worden.
Wat doen jullie met grafische vormgeving?
DIGITAL SENSE maakt feitelijk alles met betrekking tot logo’s, huisstijlen, media-uitingen, artworks, promoties, drukwerk en bestickering.
Onze kracht ligt niet alleen bij online toepassingen, maar zeker ook bij het ontwerpen van alles wat daar omheen zit. Design is en blijft een zeer belangrijk aspect in de presentatie van uw diensten, producten en onderneming.
Wat houdt een huisstijl in?
Een huisstijl is eigenlijk de allesomvattende presentatie van uw onderneming. U wilt immers dat al uw documenten (briefpapier, factuurpapier etc), media-uitingen en overige presentaties van uw onderneming uniform zijn.
Een sterke huisstijl maakt dat het publiek uw organisatie direct (onbewust en bewust) herkend. Een huisstijl is belangrijk voor een professionele uitstraling van uw organisatie.
Doen jullie zowel online als offline vormgeving?
Absoluut. Wij bieden zowel voor de gebruikelijke offline drukwerkartikelen als voor het online gebruik onze grafische diensten aan.
In samenwerking met onze drukwerkpartners kunnen wij ook direct uw gewenste drukwerk bestellen tegen concurrerende prijzen.
Kan ik dit ook zelf doen?
Uiteraard kunt u er voor kiezen om dit zelf te doen. Wij zetten de initiële SEO standaard in de pagina, mocht u dit aan willen passen dan kunt u dat bij de Dynamische pakketten eenvoudig zelf doen.
Wat houd het SEO standaard pakket in?
Het standaard SEO pakket houd een beschrijving, zoektermen en een titel in. Bij elke website aankoop zit automatisch ons standaard SEO pakket.
Is SEO standaard bij het aankopen van een website?
Ja, wanneer u een website pakket bij ons afneemt, dan zit daar altijd het SEO basis pakket bij inbegrepen.
Wat voor drukwerk bieden jullie aan?
DIGITAL SENSE heeft samenwerkingen met partners en drukkerijen door heel Nederland. Dankzij deze samenwerkingen kunnen wij nagenoeg elk denkbaar product laten bedrukken en bestellen. U bedenkt het, wij voorzien het!
Wat is de bezorgtijd van drukwerk?
Afhankelijk van welk product u precies heeft besteld, duurt het doorgaans tot maximaal 2 weken na bestelling. Spoedbestellingen zijn optioneel voor bedrijven die gauw iets nodig hebben.
Wij informeren onze klanten altijd vooraf over de levertijd
Bieden jullie ook exclusief drukwerk aan?
Zeker weten. Ook drukwerk met exclusieve afwerkingen (Spot-UV, goud, brons etc.) kunnen door ons ontworpen en besteld worden. Deze afwerkingen zijn geschikt voor brochures, magazines, visitekaartjes e.d.
Waar kijken jullie naar bij branding?
DIGITAL SENSE kijkt voornamelijk naar twee elementen wat betreft branding: onderscheidend vermogen en positionering. Samen met onze klant nemen wij deze aspecten onder de loep en kijken we naar een goede, aansluitende en strategische aanpak om de branding te vergoten.
Voor mijn bedrijf heb ik kleding nodig met ons logo, doen jullie dit ook?
Ja dit doen wij ook, als u de kleding besteld waarop u dit bedrukt wil en bij ons afgeeft dan zorgen wij dat dit voor u bedrukt word.
Welke focus ligt er bij de autobranche?
De focus voor bedrijven uit de autobranche ligt bij procesverbetering.
Autobedrijven zijn stiekem veel tijd kwijt aan het communiceren met klanten. Of dit nou over het plannen van een testrit gaat, het plannen van een reparatie of wellicht het snel kunnen beoordelen van een inruilvoorstel.
Wij zorgen dat deze bedrijven meer tijd vrij kunnen maken voor de kernwerkzaamheden die ze doen. Dit doen wij door het online proces zodanig in te richten, dat het voor de klanten laagdrempelig wordt maakt om hun interesse om te zetten in actie, terwijl het autobedrijf meer tijd heeft voor de kernzaken.
Bekijk onze autobranche pagina voor meer informatie hierover.
Welke koppelingen kunnen er gemaakt worden?
DIGITAL SENSE bouwt websites waarin het mogelijk is om programma’s (API’s) van derde partijen te koppelen.
Dit betekent dat het mogelijk wordt gemaakt om bijvoorbeeld een verzekeringsaanvraag, financieringsaanvraag, kentekenchecker e.d. toe te voegen aan uw website voor potentiële klanten. Deze aanvragen worden dan automatisch verwerkt en verzonden naar de geregistreerde partijen.
Neem contact op met ons voor meer informatie over extra koppelingen!
Kan ik makkelijk auto's toevoegen?
Absoluut. DIGITAL SENSE zorgt voor een laagdrempelige manier voor het verwerken van nieuwe auto’s die in- of verkocht zijn. U krijgt hier ook standaard een handleiding bij.
Voor bedrijven die dit graag willen uitbesteden kunnen wij dit ook voor doen, zodat ze nog meer tijd overhouden. Vraag naar de mogelijkheden!